Naročniška podpora
Naročniška podpora je namenjena strankam za sklepanje novih ter spremembo obstoječih naročniških razmerij.
Obrazci:
- Pogodba kabelski sistem Krško
- Pogodba optični sistem Krško
- Pogodba kabelski sistem Radeče
- Dodatni programski paketi
- Obrazec medoperaterski prehod na Ansat
- Odpoved naročniškega razmerja
- Vloga za spremembo paketa
- Zahteva za prenos naročniške številke
- Cenik VoIP telefonije v omrežju SoftNET
- Obrazec za direktno bremenitev
- Pogodba o uporabi storitev SoftNET Mobil
- Zahteva za prenos naročniške številke - mobilna
- Cenik mobilne telefonije
- Splošni pogoji uporabe mobilne telefonije SoftNET
- Posebni pogoji uporabe mobilne telefonije SoftNET
- Splošni pogoji uporabe storitev ANSAT
Dokumenti:
- Digitalna programska shema Ansat Radeče (1.9.2020)
- Analogna programska shema Ansat Radeče (1.9.2020)
DELOVNI ČAS
Naročniški center QLANDIA Krško
ponedeljek, torek, četrtek, petek od 9.00 do 13.00 ter od 13.45 do 17.00
sreda od 9.00 do 13.00
Krško:
od ponedeljka do petka od 7:00 do 10:30 ter od 11:30 do 15:00.
Radeče:
sreda od 11:00 do 14:00.
Za dodatne informacije smo dosegljivi na brezplačni telefonski številki: (Krško) in (Radeče) ali na telefonski številki naročniške službe: 07 49 01 690.
Na voljo je tudi elektronska pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Za sklepanje in spremembo naročniških razmerij so na voljo obrazci, ki jih je možno natisniti in izpolniti ter poslati ali osebno dostaviti na naš naslov:
,
ali
, Poslovalnica Radeče